fbpx

Handels- betingelser

Handelsbetingelser

Handelsbetingelser hos clean ren aps

Handelsbetingelser

Handels-
betingelser hos cleanren

Generelle oplysninger

Clean Ren ApS
J.P. Larsens Vej 13
8220 Brabrand
CVR nr.: 43142674
Telefon: 71999592
E-mail: Info@cleanren.dk

Ved at bestille, acceptere og betale for rengøring hos Clean Ren ApS, gennem hjemmesiden eller anden godkendt metode, medgiver du, at du har forstået og accepterer de følgende forretningsbetingelser, som gælder for rengøringsydelser du bestiller.

1.1 – Definitioner
”Kunden” er den person, der har bestilt og/eller betalt for rengøring hos Clean Ren ApS via hjemmesiden eller gennem andre godkendte metoder.
”Leverandøren” er Clean Ren ApS, som tilbyder rengøring i Aarhus og omegn.

2.1 – Ydelser
Leverandøren tilbyder rengøringsydelser (”Ydelsen”), som foretages af selvstændige virksomheder, som handler i leverandørens navn. Alle ydelser mellem leverandøren og kunden bestilles gennem hjemmesiden eller en anden godkendt metode, herunder (men ikke begrænset til) telefon og mail.

Bemærk venligst, at vores rengøringsservice kun er tilgængelig i Midtjylland-området, herunder Aarhus og omegn. Vi beklager, men vi udfører ikke rengøring i Sjælland-området.

Alle tjenester og ydelser vil være angivet på ordrebekræftelsen, som sammen med disse vilkår, udgør aftalen mellem leverandøren og kunden.

Enhver ændring af tidspunkt/frist, pris eller ydelse skal dokumenteres skriftligt i en fornyet ordrebekræftelse, som vil blive fremsendt til kunden og erstatte den forhenværende aftale.
Kunden giver med bestillingen lov til, at leverandøren får adgang til bygninger og områder efter nærmere anvisninger, hvor ydelsen skal udføres, samt mulighed for, at der med et varsel kan udføres kvalitetskontrol på disse områder, såfremt kunden indvilger til dette.

For privat rengøring gælder det at dit hjem er vedligeholdt og ryddet pænt op, inden vores rengøringsassistenter møder ind.

Leverandøren vil yde support til kunden via e-mail og/eller telefon for at løse evt. problemer, der kan opstå, hvis disse betingelser ikke bliver overholdt eller der opstår andre spørgsmål. Al support vil derfor gå gennem leverandøren og ikke gennem den selvstændige virksomhed, i håbet om at yde den bedst mulige kundeservice.

3.1 – Priser og betaling
Under betaling giver kunden lov til, at leverandøren trækker det aftalte beløb på deres kreditkort gennem Stripe samt lagrer kreditkort såvel som andre informationer, for at kunne tilbyde den bedste service samt opkræve beløbet. Kunden erklærer, at disse oplysninger er korrekte og fuldstændige. Oplysningerne vil udelukkende blive brugt til at tilbyde den bestilte ydelse og behandles naturligvis fortroligt og gennem krypterede forbindelser jf. Clean Ren ApS’ Cookie- og privatlivspolitik.

Clean Ren ApS vil på rengøringsdatoen forsøge at reservere det pågældende beløb på kundens kreditkort, hvorefter beløbet vil blive trukket efter endt rengøring. Lykkedes det ikke at reservere beløbet, da kreditkortet ikke har dækning nok, vil ydelsen ikke kunne finde sted.

Kunden kan opgradere ydelsen og vil modtage en ny ordrebekræftelse, som vil erstatte den forhenværende aftale.

Kunden skal senest aflyse sin rengøring 3 arbejdsdag før ydelsen finder sted. Hvis dette ikke er muligt, rettes kontakt til Clean Ren ApS hurtigst muligt. Kunden er ikke berettiget til, at få pengene tilbage, hvis ikke der bliver aflyst på korrekt manér og kan blive pålagt gebyr.

Afregning af Timerengøring: Ved timebaseret rengøring faktureres der for hver påbegyndt time. Dette betyder, at hvis rengøringen påbegyndes, vil kunden blive faktureret for den fulde første time uanset den faktiske tidsforbrug indenfor denne time. Enhver efterfølgende påbegyndt time afregnes ligeledes som en fuld time, da vi ikke tilbyder afregning i halve timer eller kvarte timer.

Clean Ren ApS forbeholder sig retten til, at til enhver tid at ændre hjemmesiden og ydelserne samt priserne på disse. Clean Ren ApS forbeholder sig retten til at aflyse ydelsen, hvis denne finder sted uden for områderne leverandøren arbejder i/eller af anden grund.

Clean Ren ApS forbeholder sig retten til at aflyse ydelsen, hvis bygningen eller området, hvor ydelsen skal finde sted, er en hygiejnisk og/eller helbredsmæssigt fare (f.eks. biologisk materiale) for rengøringsassistenterne eller hvis de opgivne oplysninger under bestilling eller ved telefonisk kontakt, ikke stemmer overens med virkeligheden ift. den bestilte ydelse.

Erhvervskunder vil blive pålagt moms, oven på den endelige pris på bestillingsformularen.

4.1 – Varighed og opsigelse
Denne aftale træder i kraft, når kunden bestiller ydelsen, som Clean Ren ApS tilbyder og vil først ophøre, når ydelsen er foretaget, medmindre aftalen er gensidigt annulleret.
Clean Ren ApS kan til enhver tid aflyse en aftale uden begrundelse, og vi kan heller ej stilles til ansvar for eventuelle tab hos kunden, ved en aflysning fra vores side.

5.1 – Force majeure
Begge parter accepterer, at specielle og ekstreme omstændigheder vil kunne lede til, at ydelsen ikke kan udføres. De vil dog blive udført så snart det lader sig gøre.

6.1 – Ansvar og Reklamation
Clean Ren ApS giver kun de garantier, som står beskrevet i punkt 7.1.
Clean Ren ApS kan ikke drages til ansvar for ydelser udført af partnere af Clean Ren ApS, medmindre dette foregår gennem Clean Ren ApS .
Vi kræver dokumentation i form af fotos for ødelagte genstande/artikler inden for 24 timer efter service. Efter 24 timer anser vi opgaven som afsluttet.
Clean Ren ApS er kun ansvarlig for direkte skade og kan ikke holdes til ansvar for mere end 40% af det originale beløb, som blev betalt af kunden. Clean Ren ApS er altså ikke ansvarlig for indirekte skader og tyveri, medmindre det er bevist af Politiet, at Clean Ren ApS’ partnere er skyld i dette.

7.1 – Garantier
Clean Ren ApS’ rengøring udføres af professionelle og lever op til standarden i rengøringsbranchen.
Hvis kunden ikke er tilfreds med rengøringen og den ikke lever op til den standard, som står beskrevet i den bestilte ydelse, vil kunden kunne få endnu en rengøring til halv pris for at dække evt. mangler, såfremt de fremsætter et skriftligt ønske om dette til Clean Ren ApS inden for 24 timer efter service MED fotodokumentation på evt. mangler. Efter 24 timer anser vi opgaven som afsluttet. Hvis kunden ydermere ikke er tilfreds med dette, er kunden ikke berettiget til at få refunderet det fulde beløb af den bestilte ydelse tilbage. Såfremt bestemte kunder vælger at misbruge denne garanti, vil Clean Ren ApS have retten til at opsige aftalen med kunden og kræve beløbet fuldt.

Vores 100% tilfredshedsgaranti bortfalder hvis der kun er et par mangler, og at størstedelen af opgaven ikke kræver en ny omgang rengøring. Dette kompenseres med 10% rabat på den totale pris.

Ved alle flytterengøringer gælder det, at vi gør rent i en tom lejlighed, der er i almindelig rengjort stand, løbende op til flytningen.

Ved alle flytte- & hovedrengøringer  gælder vinduerne ikke med i prisen. Man skal derfor ringe for at få en pris på vinduerne, medmindre andet er aftalt.

8.1 – Intellektuelle rettigheder
Alle logoer og andet branding er ejet af Clean Ren ApS .

9.1 – Almindelige bestemmelser
Aftalen er ikke annulleret, medmindre dette er gjort med skriftligt samtykke fra begge parter.
Aftalen gælder kun inden for dansk lov.
Denne aftale og bestillingsbekræftelsen udformer hele aftalen mellem kunden og Clean Ren ApS.

10.1 – Elektronisk underskrift
Kunden accepterer, at denne aftale underskrives elektronisk, i det øjeblik at kunden køber/bestiller hos Clean Ren ApS og medgiver hermed, at de har læst og accepteret vores Handelsbetingelser.

KUNDESERVICE

Har du brug for yderligere hjælp, er du velkommen til at skrive til os.

Kontakt info

Kundeservice

Har du brug for yderligere hjælp, er du velkommen til at skrive til os.


Kontakt info